جراحی‌های پلاستیک پرطرفدار بین سلبریتی‌ها

خلاصه مطلب:

در این مقاله پرطرفدارترین جراحی‌های زیبایی در بین بازیگران و سلبریتی ها را معرفی کرده‌ایم. برای مطالعه کلیک کنید.
جراحی های پرطرفدار
در این مقاله:

جراحی‌های پلاستیک پرطرفدار بین سلبریتی‌ها

زیبایی و جذابیت چهره و خوش‌فرم بودن بدن، یکی از فاکتورهای مهم در صنعت بازیگری و مدلینگ به‌حساب می‌آید. درواقع آینده حرفه‌ای بسیاری از فعالان این حوزه به کیفیت این فاکتور بستگی دارد. برای همین است که بازیگران و مدل‌های مطرح همواره به سلامت پوست و مو و تناسب‌اندام خود توجه ویژه‌ای می‌کنند.

فعالیت‌های ورزشی و تمرینی روزانه، تغذیه مناسب و استفاده از لوازم مراقبت پوست و مو ازجمله روش‌هایی است که این افراد برای داشتن صورت جذاب و بدنی خوش‌فرم و فریبنده از آن‌ها استفاده می‌کنند؛ اما هنگامی‌که این روش‌ها کارساز نباشند و خواستار تغییرات خاص و ویژه‌ای باشند، استفاده از انواع جراحی زیبایی بهترین نتایج را به ارمغان خواهد آورد.

سانترال لب

لبخند هالیوودی یکی از رازهای جذابیت چهره ستارگان سینماست. اگر به چهره ستارگانی مانند نیکول کیدمن یا لیلا حاتمی دقت کنید، متوجه وجود فاصله کم بین لب‌های بالا و پایین آن‌ها می‌شوید که در هنگام لبخند زدن باعث می‌شود تا قسمتی از دندان‌هایشان دیده شود. این نوع لبخند به لبخند هالیوودی مشهور است.

به کمک لیفت سانترال لب که وظیفه آن بالا کشیدن بخش میانی لب بالاست، می‌توان این نوع لبخند را به‌راحتی به وجود آورد.

لیفت سانترال لب و سلبریتی ها

زاویه‌سازی صورت

وجود زاویه مناسب در فک و چانه حالتی جذاب، پرجذبه و کاریزماتیک به افراد می‌دهد. اگر به‌صورت مدل‌های فعال در صنعت مد دقت کنید، متوجه وجود زاویه فک در صورتشان خواهید شد.

داشتن زاویه فک مناسب در ورود موفق به این صنعت تأثیر بالایی دارد. برای همین بسیاری از جوانانی که قصد دارند به صنعت مد وارد شوند، درصدد ایجاد یا بهبود زاویه فک و چانه خود هستند.

زاویه‌سازی صورت به کمک جراحی کاشت پروتز فک و پروتز چانه و همچنین تزریق چربی به صورت امکان پذیر است. زاویه‌سازی به کمک کاشت پروتز موثرترین و ماندگار‌ترین روش موجود است.

پروتز سینه

بر کسی پوشیده نیست که داشتن سینه‌هایی خوش‌فرم و با سایز متناسب، تأثیری مستقیمی بر میزان جذابیت بدن بانوان دارد. به همین دلیل هم هست که برخی از بانوانی که از سایز کم سینه‌هایشان شکایت می‌کنند از جراحی کاشت پروتز سینه استفاده می‌کنند.

به کمک این جراحی می‌توان سایز سینه‌ها را به میزان دلخواه افزایش داد و بلافاصله بعد از عمل، نتیجه جراحی خودش را نشان می‌دهد. نتیجه این جراحی می‌تواند مادام‌العمر باشد و نیازی به تعویض و جراحی مجدد نداشته باشد.

پروتز سینه هالیوود
مایکل جکسون و رینوپلاستی

رینوپلاستی

برخی می‌گویند بیشتر افراد مشهور حداقل یک‌بار عمل بینی انجام داده‌اند. در بسیاری از افراد تشخیص اینکه جراحی بینی انجام داده‌اند بسیار سخت نیست، زیرا جراحی بینی تأثیرات زیادی بر روی چهره دارد.

بااین‌حال، برای برخی از افراد مشهور، مانند جنیفر آنیستون، انجام جراحی تقریباً غیرقابل تشخیص است.

همه افراد مشهور فقط برای داشتن ظاهری بهتر تحت عمل زیبایی بینی قرار نمی‌گیرند.

پادشاه پاپ، مایکل جکسون، برای بهبود عملکرد صدایش در نت‌های بالاتر، دو عمل بینی انجام داده است. همچنین، اشلی تیسدال که از انحراف تیغه بینی رنج می‌برد، برای سلامتی خود تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار گرفت.

جراحی پلک

حتی مرد آهنی هم جراحی زیبایی انجام داده است! بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک، نوعی عمل جراحی است که ظاهر پلک‌ها را بهبود می‌بخشد. بیشتر افراد مشهور تحت این جراحی قرار می‌گیرند تا از اثرات جوان‌سازی آن بهره ببرند. رابرت داونی جونیور، بازیگر مرد آهنی، یکی از ستارگانی است که تحت جراحی پلک قرارگرفته است.

همین‌طور ستاره افسانه‌ای پدرخوانده، آل‌پاچینو نیز تحت این جراحی زیبایی قرارگرفته است. بااین‌وجود انجام جراحی پلک در افراد جوان نیز دیده می‌شود. بسیاری از مشاهیر جوان مانند آریانا گراند و تیلور سویفت، هر دو در ۲۰ سالگی، این جراحی را انجام داده‌اند.

رابرت جونیور و عمل بلفاروپلاستی
کاردی بی و عمل لیپوساکشن

لیپوساکشن

بسیاری از افراد مشهور طرفداران خود را به رعایت سبک زندگی سالم ترغیب می‌کنند. آن‌ها ادعا می‌کنند راز داشتن شکمی صاف و بدون چربی انجام تمرینات ورزشی منظم است.

خوب این مورد در همه موارد درست نیست، بلکه برخی از سلبریتی ها و بازیگران از راه‌های میانبر برای رسیده به یک شکم صاف و ببدون چربی استفاده می‌کنند، عمل لیپوساکشن.

لیپوساکشن به‌ویژه پس از بارداری برای از بین بردن چربی‌های شکم در بین افراد مشهور محبوب است. کاردی بی پس از تولد اولین فرزندش، از لیپوساکشن استفاده کرده است.

بااین‌حال، لیپوساکشن فقط به ناحیه شکم محدود نمی‌شود. کریسی تیگن تائید کرده است که برای رهایی از چربی‌های زیر بغل از ساکشن بازو استفاده کرده است.

لیفت باسن به روش برزیلی

باسن خوش‌فرم و انحنای کامل آن را کسی نمی‌تواند نادیده بگیرد. لیفت باسن در سال‌های اخیر محبوب شده است.

برخلاف کاشت پروتز، لیفت باسن طبیعی‌تر است و فرم کل قسمت تحتانی بدن را بهبود می‌بخشد. با ساکشن و تزریق چربی از نواحی دیگر مانند شکم و پهلو به ناحیه باسن، باسنی گردتر و کمر باریک‌تری خواهید داشت.

کیم کارداشیان، مدل معروف، به لطف لیفت باسن توانسته است تا این حد مورد توجه قرار گیرد.

در مورد شما چطور؟

شاید فکر کنید این جراحی‌های پلاستیک بسیار گران‌قیمت هستند و فقط برای افراد مشهور و ثروتمند انجام می‌شوند. بااین‌حال، باید بدانید که می‌توانید هرکدام از این جراحی‌ها و همچنین انواع دیگر جراحی‌های زیبایی را در ایران با قیمت مناسب انجام دهید. اگر در مورد انجام این جراحی‌های زیبایی سؤالی داشتید، می‌توانید با مشاورین الو چراح در تماس باشید.

به اشتراک گذاشتن:

نظر بهجویانی که در مجموعه الو جراح جراحی کرده اند:

نیکی جولایی

سوای از جراحی، آقای دکتر مرادیان واقعا انسان شریفی هستند ممنونم ازشون.. همچنین تشکر میکنم از عوامل زحمتکش الو جراح

حسین بیوته

خواستم تشکر کنم از پیشتیبان های بعد از جراحی که خییییلی زحمت دادم بهشون از بس که استرس داشتم :)

ثبت نظر جدید

مقالات دکتر فرید مرادیان

سعی کرده‌ایم اطلاعات مفیدی را برای پاسخ دادن به سوالات احتمالی شما، در قالب مقالات زیر جمع‌آوری و ارائه کنیم. در این بخش میتوانید به این مقالات دسترسی داشته باشید.

نیاز به راهنمایی دارید؟
سوالات خود را از ما بپرسید:

مشاورین متخصص ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *