زاویه‌سازی صورت

زاویه مناسب صورت؛ عاملی که چهره ستارگان سینما و مدل‌های معروف را برجسته می‌کند

تاثیر زاویه فک در زیبایی و جذابیت صورت غیر قابل انکار است. وجود زاویه فک مناسب به چهره حالتی جذاب و کاریزماتیک می‌دهد.

برخی از افراد از بدو تولد به صورت ژنتیکی زاویه فک مناسبی دارند و برخی دیگر نیز به کمک روش‌های زاویه سازی صورت در جهت ایجاد این زوایا اقدام می‌کنند.

پر تکرار ترین سوالات درباره عمل زاویه‌سازی صورت

۰۱سوال

۰۲سوال

۰۳سوال

ثمین خلیلی

متقاضی زاویه‌سازی صورت

بعد از ۳ روز که پانسمان رو باز کردم رفتم حموم اومدم یه تیشرت جذب پوشیدم، تازه فهمیدم تیم الو جراح منو از آرزوهامم جلوتر برده.

عمل موفق زاویه‌سازی
+ ۱

درخواست مشاوره
رایگان جراحی

پزشک جراح زاویه‌سازی صورت

دکتر فرید مرادیان

دکتر فرید مرادیان متخصص جراحی عمومی و همچنین فوق تخصص جراحی سینه و سرطان با بیش از ۱۷ سال تجربه جراحی موفق است.
ایشان از جمله جراحان زبردست و ماهر در زمینه تخصصی خود هستند.

گالری زاویه‌سازی صورت

در این بخش می‌توانید تصاویر مربوط به نتایج عمل‌های زایه‌سازی صورت را مشاهده کنید.

توضیحات دکتر فرید مرادیان درمورد نحوه زاویه‌سازی صورت

ویدئو عمل زاویه‌سازی صورت

نحوه انجام زاویه‌سازی صورت

عمل زاویه‌سازی صورت، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. مهارت جراح در تعیین کیفیت نهایی عمل تاثیر مستقیم دارد. در این ویدیو در مورد نحوه انجام عمل ماموپلاستی توضیح داده‌ایم.

کاربرد‌های زاویه‌سازی صورت

افزایش زیبایی صورت به کمک زاویه‌سازی صورت

پهنای کم صورت در ناحیه پایین صورت، یکی از عواملی است که بر زیبایی صورت تاثیر می‌گذارد. خصوصا کم عرض بودن صورت از نمای روبه‌رو بیشتر خود را نشان می‌دهد. به کمک زاویه سازی صورت با روش‌های موجود، می‌توان میزان پهنای صورت را اصلاح و نمای بهتری به صورت داد.

کسانی که صورتی گرد دارند و این گرد بودن صورت، نمایی نامناسب به صورتشان داده است می‌توانند به کمک زاویه سازی صورت این موضوع را برطرف کنند.

زاویه سازی صورت، راز جذابیت مدل‌ها

وجود زاویه فک حالتی جذاب، پر جذبه و کاریزماتیک به افراد می‌دهد. اگر به صورت مدل‌های فعال در صنعت مد دقت کنید، متوجه وجود زاویه فک در صورت‌شان خواهید شد. داشتن زاویه فک مناسب در ورود موفق به این صنعت تأثیر بالایی دارد. برای همین بسیاری از جوانانی که قصد دارند به صنعت مد وارد شوند، درصدد ایجاد یا بهبود زاویه فک خود هستند.

زاویه سازی صورت و جوانسازی آن

با مرور زمان و افزایش سن، بافت‌های صورت قوام خود را از دست داده و حالتی افتاده به خود می‌گیرند. برخی از روش‌های زاویه سازی صورت مانند تزریق چربی، علاوه بر ایجاد زاویه فک به جوان سازی و پر شدن ناحیه‌هایی از صورت که چربی زیر پوستی خود را از دست داده‌اند، کمک می‌کند، مانند ناحیه فک و گونه.

اصلاح تناسب بین صورت و گردن با زاویه سازی صورت

وجود غبغب و چربی انباشته در ناحیه زیر چانه و گردن باعث می‌شود تا مرز بین صورت و گردن افراد از بین برود. به کمک برجسته سازی ناحیه فک با استفاده از روش‌هایی مانند کاشت پروتز یا تزریق چربی می‌توان مرز بین صورت و گردن را مجدداً احیا کرد. وجود این مرز و جدا بودن این دو ناحیه از هم حالتی جوان به چهره می‌دهد.

نیاز به راهنمایی دارید؟
سوالات خود را از ما بپرسید:

مشاورین متخصص ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

زاویه سازی صورت برای چه کسانی مناسب نیست؟

در افرادی که صورتی پهن و عریض دارند و یا اینکه گردن کوتاه و چاقی دارند، زاویه سازی فک و صورت گزینه مناسبی نیست؛ زیرا باعث افزایش پهنای صورت یا کوتاه‌تر دیده شدن گردن می‌شود. این موارد از نظر تناسب چهره اصلا نمود خوبی به صورت فرد نمی‌دهد.

به طور کلی نتیجه زاویه سازی صورت در افرادی که صورت و گردن لاغری دارند، نسبت به افرادی که صورت پهن و چاقی دارند، رضایت بخشی بیشتری دارد.

روش‌های مختلفی برای زاویه سازی صورت وجود دارد. هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که در ادامه به بررسی تعدادی از این روش‌ها خواهیم پرداخت.

پرسش و پاسخ در مورد زاویه‌سازی صورت

نیاز به راهنمایی دارید؟
سوالات خود را از ما بپرسید:

مشاورین متخصص ما آماده پاسخگویی به شما هستند.