دکتر فرید مرادیان

دکتر فرید مرادیان، یکی از جراحان توانمند کشور که در حوزه تخصصی جراحی سرطان جز زبده‌ترین و ماهر‌ترین جراحان کشور هستند.

دکتر مرادیان با کسب رتبه ۱۶ کنکور سراسری موفق به ورود به رشته پزشکی عمومی در دانشگاه شیراز شدند و مدرک دکتری عمومی از این دانشگاه دریافت کردند. بعد از دریافت مدرک عمومی خود، با کسب رتبه ۲ در آزمون ورودی تخصص تحصیلات خود را در زمینه جراحی عمومی در دانشگاه شیراز با موفقیت گذراندند. همچنین ایشان مدرک فوق تخصص خود را در زمینه جراحی سرطان از دانشگاه شهید بهشتی دریافت کرده‌اند.

دکتر مرادیان هم‌اکنون از اساتید دانشگاه شهید بهشتی و عضو هیئت‌علمی این دانشگاه هستند و در طول دوره تدریس خود، پزشکان و جراحان زبده بسیاری را پرورش داده‌اند.

دکتر فرید مرادیان

تجربه ۱۴ ساله ایشان در حوزه جراحی و درمان سرطان، باعث ایجاد دید درمانی قوی در ایشان شده است، شناخت دقیق ساختار و آناتومی محل جراحی، آشنایی با انواع روش‌های مؤثر و بروز جراحی و مطالعه مستمر در حوزه جراحی و پزشکی، به همراه این تجربه ۱۴ سال باعث به وجود آمدن این دید درمانی و بینش قوی شده است. این دید درمانی قوی در کنار دید زیبایی‌شناختی ایشان، پشتوانه محکمی برای دستیابی به نتایج عالی در جراحی و کیفیت بالای جراحی‌های ایشان شده است.

دکتر مرادیان فلوشیپ جراحی سرطان در مرکز تحقیقات سرطان بیمارستان شهدای تجریش وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فعالیت می‌کنند. ایشان در حال حاضر سرپرست معاونت بهداشت، درمان و توان‌بخشی هلال‌احمر هستند.

سرطان سینه، سرطان معده، سرطان روده کوچک و بزرگ، سرطان تیروئید، سرطان ملانوما و لاپاروسکوپی رحم و تخمدان، از جمله سرطان‌های هستند که دکتر مرادیان به درمان آن مشغول هستند.

دکتر فرید مرادیان

برای دریافت وقت ویزیت و مشاوره با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

دکتر مرادیان سرپرست جراحان گروه الو جراح هستند و درحال حاضر تمامی جراحی‌های درمانی و برخی از جراحی‌های زیبایی این مجموعه توسط ایشان انجام می‌شود.