مزایای ماموپلاستی

خلاصه مطلب:

با انجام عمل ماموپلاستی از بسیاری از عوارض بزرگی سینه راه خواهید شد. در این مقاله به مزایای این عمل پرداخته‌ایم.
مزایای ماموپلاستی
در این مقاله:

مزایای عمل ماموپلاستی کاهشی چیست؟

مزایای عمل کوچک کردن سینه می‌تواند یکی از مهم‌ترین عواملی باشد که افراد می‌خواهند با در نظر گرفتن آن نسبت به انجام این عمل جراحی اقدام نمایند. به خوبی از این موضوع آگاهی دارید که یکی از مزایای این عمل، کمک به خانم‌هایی است که از سینه‌های بزرگ خود رنج می‌برند. با انجام این عمل می‌توانید حجم زیادی از چربی‌ها و بافت‌های اضافی سینه را برداشته و این موضوع نیز در نهایت کاهش یافتن سایز سینه را به دنبال دارد.

همانطور که بیان کردیم مطلع شدن از مزایای عمل کوچک کردن سینه به عنوان یکی از اولویت‌های مهم خانم‌ها به شمار می‌آید. قطعا پیش از اقدام به جراحی، باید تحقیقات لازم به انجام برسد. ما در ادامه به بیان مزایای این جراحی می‌پردازیم تا با داشتن اطلاعات کامل، اقدامات لازم را انجام دهید.

آن دسته از خانم‌هایی که با مشکلات جسمانی متعدد و مختلفی روبرو هستند می‌توانند در اولین فرصت جهت انجام عمل ماموپلاستی و برخورداری از مزیت‌های ویژه آن، اقدامات لازم را انجام دهند. در ادامه برخی از ویژگی‌ها و مزیت‌های خاص این عمل را نام می‌بریم.

بیشتر بخوانید: علت شل شدن سینه چیست؟

کاهش چشمگیر درد کمر

بالا بودن وزن سینه‌ها معمولاً تاثیر بسیار منفی روی کمر می‌گذارد. در نهایت این موضوع باعث به وجود آمدن فشار و ناراحتی در قسمت پشت گردن و شانه‌های فرد خواهد شد. زمانی که تصمیم به انجام جراحی ماموپلاستی بگیرید این امکان فراهم است تا تمامی تنش‌های نام برده شده را به صورت چشمگیری کاهش دهید و باعث از بین رفتن درد شوید. از این طریق نیز کیفیت زندگی شما تا حد قابل توجهی بهبود پیدا می‌کند.

بهبود ظاهر و زیبایی اندام

قطعاً بارها و بارها شاهد این موضوع بوده‌اید که بسیاری از خانم‌ها به دلیل داشتن سینه‌های بیش از حد بزرگ با کاهش اعتماد به نفس روبرو شده‌اند. می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین مزایای عمل کوچک کردن سینه، بازگشت اعتماد به نفس در فرد زیباجو است. با کاهش سایز سینه بهبود ظاهر و زیبایی اندام شما، سینه‌های خوشفرم‌تر از قبل ایجاد می‌شود.

پوشیدن لباس‌های مد نظر با تناسب اندام

آن دسته از خانم‌هایی که دارای سینه‌های بزرگی هستند، معمولاً برای انتخاب لباس مد نظر خود دچار مشکلات متعددی خواهند شد. قطعاً با داشتن سینه‌های متناسب با بدن شما می‌توانید لباس‌های مناسب‌تری انتخاب و در هنگام خرید نیز با هیچگونه سختی روبرو نخواهید شد.

سبک زندگی فعال و مناسب

از دیگر مزایای ماموپلاستی می‌توان به این مورد اشاره کرد که سبک زندگی شما کاملاً متعادل و مناسب خواهد شد. در شرایطی که داشتن ناراحتی سینه مانع از انجام ورزش‌های صبحگاهی یا باشگاه رفتن شما می‌شود؛ پس از انجام عمل جراحی و کاهش سایز سینه، فعالیت شما بیشتر از قبل خواهد شد.

بهبود وضعیت بهداشت پوستی

معمولاً خانم‌هایی که سینه‌های بیش از حد بزرگی دارند، در قسمت پایین آن و چین‌های سینه‌ی خود، شاهد آلودگی‌های پوستی هستند. شما با انجام عمل ماموپلاستی می‌توانید این موارد را تسکین داده و یا مانع از به وجود آمدن آنها شوید. این مورد بهبود بهداشت فرد را به دنبال دارد و به عنوان یکی از مزایای ماموپلاستی به حساب می‌آید.

سخن پایانی

همان‌طور که گفتیم، عمل ماموپلاستی می‌تواند یکی از بهترین راهکارهای موجود برای به دست آوردن سلامتی و رسیدن به فرم و اندام ایده‌آل برای بانوان با سینه‌های بزرگ باشد. اما این نکته را فراموش نکنید که برای انجام این عمل باید به کلینیک و پزشک معتبر و شناخته شده مراجعه بفرمایید. با توجه به حساسیت‌های موجود بیش از هر چیزی توصیه می‌کنیم که تحقیقات لازم در این زمینه را انجام دهید و مطمئن شوید که پزشک مد نظر شما می‌تواند دستیابی به تمامی مزیت‌های نام برده شده را تضمین کند.

به اشتراک گذاشتن:

نظر بهجویانی که در مجموعه الو جراح جراحی کرده اند:

نظر زیبا جویانی که در الوجراح عمل پروتز سینه انجام داده‌اند

نیکی جولایی

سوای از جراحی، آقای دکتر مرادیان واقعا انسان شریفی هستند ممنونم ازشون.. همچنین تشکر میکنم از عوامل زحمتکش الو جراح

نظر زیباجویانی که از الو جراح خدمات دریافت کرده‌اند

حسین بیوته

خواستم تشکر کنم از پیشتیبان های بعد از جراحی که خییییلی زحمت دادم بهشون از بس که استرس داشتم :)

ثبت نظر جدید

مقالات دکتر فرید مرادیان

سعی کرده‌ایم اطلاعات مفیدی را برای پاسخ دادن به سوالات احتمالی شما، در قالب مقالات زیر جمع‌آوری و ارائه کنیم. در این بخش میتوانید به این مقالات دسترسی داشته باشید.

نیاز به راهنمایی دارید؟
سوالات خود را از ما بپرسید:

مشاورین متخصص ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *