هزینه عمل ماموپلاستی

هزینه ماموپلاستی یکی از سؤالات پرتکرار بهجویان عزیز از مشاورین ما بود. بنابراین لازم دانستیم به‌صورت کامل این موضوع را توضیح دهیم.

هزینه عمل ماموپلاستی به عوامل متعددی مثل: محل جراحی، مهارت جراح و تیم جراحی و … بستگی دارد که در ادامه به‌طور کامل این مسئله را برای شما شرح می‌دهیم.

به طور میانگین هزینه جراحی ماموپلاستی کاهشی در مجموعه الوجراح برای سال ۱۴۰۳ حدود ۷۰-۷۵ میلیون تومان است. در ادامه با ما همراه باشید تا به جزئیات این مبلغ بپردازیم.

هزینه ماموپلاستی شامل چه مواردی می‌شود؟

هزینه عمل کوچک کردن سینه شامل: دستمزد جراح، هزینه اتاق عمل، تیم متخصص بیهوشی و مواد مصرفی در طول جراحیست. عمل کوچک کردن سینه بانوان به غیر از قیمت گفته شده در بالا، هزینه جانبی زیادی ندارد. هزینه جانبی این عمل شامل سوتین ماموپلاستی، هزینه آزمایش‌های قبل از جراحی و داروهای مصرفی است.

توجه: جراحی کاهش حجم سینه خانم‌‌ها هم مانند سایر جراحی‌ها بازه قیمتی مشخصی در سطح کشور ندارد و جراح‌های مختلف قیمت‌های متفاوتی را اعلام می‌کنند. ولی رنج نرمال این جراحی برای سال ۱۴۰۳ با تکنیک‌های متفاوت و رعایت اصول قیمت‌گذاری، حدود ۷۰ الی ۷۵ میلیون تومان است.

باید دقت داشت که انتخاب جراح با تجربه و متخصص نقش به سزایی در کیفیت نهایی جراحی و رضایت بهجو دارد. چرا که انتخاب جراح نادرست می تواند برای فرد متقاضی مشکلات متعددی به همراه داشته باشد. تمامی افرادی که در انتخاب جراح خود دقت نمی‌کنند نهایتاً کارشان به جراحی ترمیمی و هزینه‌های ۲-۳ برابری کشیده می‌شود. پس بنابراین بهتر است با انتخاب جراح حاذق هزینه‌های جراحی ماموپلاستی خود را به حداقل برسانید.

به طور کلی اگر سینه‌های بزرگ و افتاده‌ای دارید با انجام جراحی ماموپلاستی یا همان عمل کوچک کردن سینه، سینه‌هایی خوش فرم و جذابی را به خود و پارتنر خود هدیه دهید.

هزینه جراحی ماموپلاستی

۷۵ - ۷۰ میلیون تومان

۴۰ الی ۴۵ درصد مبلغ دریافتی از بهجو صرف اجاره اتاق عمل، بیهوشی و وسایل مصرفی حین جراحی می‌شود.

دستمزد جراح و هزینه مربوط به کلینیک در این هزینه لحاظ شده است.

هزینه داروهای تجویز شده توسط جراح، مانند مسکن‌ها و آنتی بیوتیک‌ها ناچیز و قابل چشم‌پوشی است.

سایر هزینه‌های مربوط به عمل ماموپلاستی کاهشی

هزینه گِن

گِن ماموپلاستی باعث خروج ترشحات بعد از جراحی، کاهش تورم و کبودی و همچنین کیفیت عمل دارد.

برای گن بعد از جراحی ۲-۳ میلیون تومان لازم است در نظر بگیرید.

هزینه ورودی کلینیک

این هزینه جز قوانین کلینیک است.

برخی از کلینیک ها حدود ۵۰۰ هزار تومان بابت پک اتاق عمل، شامل ساک بهداشتی و لباس اتاق عمل دریافت می کنند.

هزینه بستری

منظور بستری شبانه است که به تشخیص جراح انجام می شود.

این مورد جز موارد استثنائی است.

پوماد بعد از عمل

در صورت صلاحدید جراح برای شما تجویز می‌شود.

مثل پومادهایی که برای جای بخیه یا کم کردن تورم استفاده می‌شوند.

پرسش و پاسخ در مورد هزینه عمل ماموپلاستی

این عمل در مجموعه الو جراح توسط دکتر فرید مرادیان فوق جراحی سینه و سرطان، متخصص آنکوپلاستی پستان انجام می‌شود.
این هزینه متغیر است و به طور کلی حدود ۵۰۰ هزار تومان الی یک میلیون تومان برای این مورد در نظر بگیرید.
بنابر توصیه دکتر مرادیان با توجه به وسعت ناحیه جراحی، حساسیت های عمل و همچنین در نظر گرفتن شرایط بیمار، جراحی ژنیکوماستی بایستی حتما در اتاق عمل انجام گیرد. وجود تیم بیهوشی مجرب و حاضر در محل از ضروریات جراحی است. در غیر اینصورت ریسک عمل بسیار بالا خواهد بود.
این هزینه بستگی به امکانات آزمایشگاه، محل آزمایشگاه و غیره دارد. اما به طور کلی مبلغ ۵۰۰ هزار تومان الی یک میلیون تومان لازم است برای این مورد در نظر بگیرید.

مقالات الوجراح

سعی کرده‌ایم اطلاعات مفیدی را برای پاسخ دادن به سوالات احتمالی شما، در قالب مقالات زیر جمع‌آوری و ارائه کنیم. در این بخش میتوانید به این مقالات دسترسی داشته باشید.

نیاز به راهنمایی دارید؟
سوالات خود را از ما بپرسید:

مشاورین متخصص ما آماده پاسخگویی به شما هستند.