هزینه عمل پروتز سینه

هزینه عمل پروتز سینه جز سؤالات پرتکرار بهجویان از کارشناسان ما بود؛ چراکه تأثیر مستقیمی در انتخاب جراح و کلینیک زیبایی دارد. بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله به‌طور کامل هزینه ماموپلاستی افزایشی را توضیح دهیم. لازم به ذکر است که این قیمت مربوط به مرکز الو جراح است و ممکن است هزینه پروتز سینه در سایر مراکز متفاوت باشد.

قیمت عمل پروتز سینه شامل 3 نوع هزینه می‌شود:

  1. هزینه خرید پروتز
  2. هزینه جراحی
  3. هزینه پکیج مراقبت بعد از جراحی

در ادامه هر کدام از این موارد را بصورت دقیق توضیح داده و هزینه نهایی عمل را برای شما آورده ایم.

هزینه خرید پروتز سینه

قیمت پروتز سینه(منظور خود پروتز) در حال حاضر یعنی فروردین 1402 حدود 20-25 میلیون تومان است. این قیمت برای یک جفت پروتز(یعنی 2 عدد) است .

بخش عمده‌ای از قیمت عمل پروتز سینه را خرید خود پروتز پوشش می‌دهد. جنس پروتز (سیلیکونی یا سالینی)، نوع پروتز (گرد یا اشکی)، سایز پزوتز و برند تولید کننده پروتز قیمت نهایی آن را تعیین می‌کنند.

پروتز‌های با جنس سیلیکون از پروتز‌های سالینی یا همان آب نمکی گرانتر هستند. پروتز‌های سیلیکونی به دلیل مزیت‌هایی بالایی که دارند بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پروتز‌های اشکی نسبت به گرد در حدود 2 تا 3 میلیون تومان گران‌تر هستند. نوع شکل بسته به سلیقه بهجو و فرم بدنی وی انتخاب می‌شود.

هرچه سایز پروتز بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد.

برند‌های مختلف تولیدکننده نیز قیمت‌های متفاوتی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند. برند‌های مطرح مانند منتور که جزو باکیفیت‌ترین تولیدکنندگان پروتز در جهان هستند، معمولاً قیمت بالاتری از برند‌های متوسط دارند.

بیشتر ببینید: عکس عمل پروتز سینه

هزینه عمل ماموپلاستی افزایشی

نیمی از هزینه عمل پروتز سینه مربوط به هزینه اتاق عمل و دستمزد جراح است. مجموعه الو جراح در حال حاضر یعنی فروردین 1402، حدود 20 میلیون تومان بابت این 2 مورد از بهجو دریافت می‌کند.

توجه: جراح، عمل پروتز سینه را نمی‌تواند در مطب شخصی خود انجام دهد و مجبور است طبق ضوابط از خدمات مراکز جراحی محدود استفاده کند که این مورد در حال حاضر حدوداً شامل 10 میلیون تومان از هزینه نهایی عمل می‌شود.

مابقی مبلغ، هزینه دستمزد جراح و تیم جراحی شامل دستیار اول و دوم جراح و مشاوران وی است؛ یعنی 20 میلیون تومان.

برای دریافت مشاوره غیر‌حضوری با ما در ارتباط باشید!

هزینه پکیج مراقبت بعد از جراحی

دوران نقاهت و مراقبت‌های بعد از عمل، بخش مهم و جدایی‌ناپذیر جراحی‌های زیبایی است. کیفیت مراقبت بعد از عمل تأثیر مستقیمی بر کیفیت نتیجه جراحی دارد. به همین دلیل باید به کیفیت رعایت دستورالعمل‌های گفته‌شده توسط تیم جراحی دقت زیادی داشته باشید.

برای انجام صحیح دستورالعمل‌های مراقبت بعد از جراحی، شما نیاز دارید تا سوتین طبی تهیه و به مدت 2 ماه استفاده کنید. همچنین نیاز به تهیه یک سری دارو و پماد ساده هم خواهد داشت. تهیه این 2 مورد، نیاز به مبلغی حدوداً 1 تا 1.5 میلیون تومان دارد.

در نهایت قیمت عمل پروتز سینه برای بهجویان مجموعه الو جراح حدود 60 میلیون تومان است.

هزینه پروتز سینه(برند منتور آمریکایی) 20 میلیون
هزینه جراح و تیم جراحی 20 میلیون
هزینه کلینیک و تیم بیهوشی 20 میلیون
جمع هزینه ها 60 میلیون

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم هزینه عمل پروتز سینه را هم به‌صورت جزئی و هم به‌صورت کلی برای شما شرح دهیم. همان‌طور که شاره کردیم، 50% از کل هزینه عمل ماموپلاستی افزایشی، شامل هزینه پروتز سینه می‌شود. ما در الو جراح از پروتز برند منتور که ساخت کشور آمریکا است استفاده می‌کنیم؛ بنابراین در صورت استفاده از پروتز سایر برندها، ممکن است هزینه نهایی تغییراتی داشته باشد.