هزینه عمل جراحی زیبایی گوش برجسته در تهران

در این مقاله به هزینه عمل زیبایی گوش یا همان هزینه عمل اتوپلاستی در مجموعه جراحی زیبایی الو جراح به‌صورت دقیق و شفاف خواهیم پرداخت. جراحی زیبایی گوش نیز جز خدمات مجموعه الو جراح است که با تکنیک منحصر به مجموعه و به‌صورت به‌صورت تضمینی و دائمی انجام می‌شود و هیچ‌گونه بازگشتی ندارد. بنابراین لازم دانستیم در این مقاله هزینه جراحی اتوپلاستی را برای شما شرح دهیم.

همان‌طور که می‌دانید یکی از موارد بدشکلی‌های گوش، برجستگی آن است که به‌راحتی با انجام جراحی اتوپلاستی، اصلاح می‌شود. زیبایی گوش‌ها مشخصاً به لاله‌ی گوش برمی‌گردد و وظیفه اصلی گوش‌ها شنوایی و حفظ تعادل است.

هزینه جراحی زیبایی گوش برای کودکان و بزرگسالان

هزینه جراحی اتوپلاستی گوش یا همان گوش برجسته در سال ۱۴۰۲، ۱۵ میلیون تومان است. قیمت در نظر گرفته‌شده مخصوص افراد بالای ۱۰ سال و به‌صورت یکجا است؛ این مبلغ شامل دستمزد جراح و گروه جراحی، لوازم مصرفی، پک اتاق عمل است و به‌صورت هزینه نهایی خدمت شما اعلام می‌شود.

هزینه عمل زیبایی گوش یا اتوپلاستی برای کودکان ۶ الی ۱۰ سال حدود ۲۲ میلیون تومان است. این هزینه شامل هزینه اتاق عمل، تیم بی‌هوشی، دستمزد جراح و گروه جراحی و پک جراحی است.

علاوه بر مهارت و تجربه جراح که در قیمت این جراحی مؤثر است؛ کلینیک جراحی، لوکیشن و تجهیزات آن و کیفیت اقلام مصرفی نیز در برآورد هزینه جراحی گوش برجسته تأثیر بسزایی دارد.

شایان‌ذکر است هزینه عمل اتوپلاستی در مراکز مختلف متفاوت است. یعنی شما به قیمت‌های بالاتر یا پایین‌تر از این قیمت اعلامی ما بر خواهید خورد. اما اولویت ما در مجموعه الو جراح این است که خدماتی درخور هم‌وطنان عزیزمان با هزینه‌ای معقول ارائه دهیم.

 

هزینه عمل زیبایی گوش

۱۵ میلیون تومان

چنانچه این عمل در کلینیک(نه در مطب) انجام شود هزینه کلینیک بر عهده زیباجو است.

مدت زمان این عمل حدود یک ساعت است و بعد از آن بلاافاصله مرخص می‌شوید.

هزینه داروهای تجویز شده توسط جراح، مانند مسکن‌ها و آنتی بیوتیک‌ها ناچیز و قابل چشم‌پوشی است.

سایر هزینه های عمل اتوپلاستی

هزینه ورودی کلینیک

این هزینه از بزرگسالان دریافت نمی‌گردد.

همانطور که در بالا اشاره کردیم این جراحی برای کودکان بایستی در اتاق عمل و تحت خواب عمیق بی‌حسی موضعی انجام شود.

هزینه بستری

منظور بستری شبانه است که به تشخیص جراح انجام می شود.

بطور کلی جراحی زیبایی گوش بستری ندارد مگر تحت شرایط خاص!

پرسش و پاسخ در مورد عمل اتوپلاستی

به عنوان توصیه خدمت شما عرض می‌کنیم که انجام این جراحی در افراد بالای ۶ سال بلامانع هست و زیر ۶ سال به‌هیچ‌عنوان توصیه نمی‌شود.

 
 

 

 

جراحی اتوپلاستی متأسفانه به جهت اینکه جز جراحی‌های زیبایی محسوب مشمول بیمه نمی‌شود.

راهنمایی: حتماً برای انجام جراحی زیبایی گوش و انتخاب درست جراح و کلینیک معتبر، در روز ویزیت یا از طریق مشاوران آنلاین مجموعه درخواست نمونه کار جراحی بکنید.

مجموعه الو جراح با انجام حداقل ۳ جراحی در طول هفته و انجام مطالعات دقیق و تحقیقات لازم، روحیات عزیزان متقاضی جراحی زیبایی گوش را به‌طور کامل بررسی نموده و در این زمینه جز مجموعه‌های پیشگام با بروزترین تکنیک‌های جراحی روز دنیاست.

 
 

 

 

بله این عمل مخصوصاً برای بزرگسالان بدون بیهوشی عمومی و با بی حسی موضعی انجام‌پذیر است.

مدت‌زمان جراحی اتوپلاستی حدوداً یک ساعت است و شخص بلافاصله بعد از جراحی مرخص می‌شود. نکته قابل‌توجه این است که جراحی زیبایی گوش برای بزرگ‌سالان بدون بیهوشی و بابی حسی موضعی و خواب مصنوعی هم قابل انجام است.

در این جراحی پزشک جراح با ایجاد برش‌هایی در قسمت پشت گوش (حدفاصل جمجمه و لاله) اقدام به برداشتن پوست پشت گوش و لایه‌های زیرین آن می‌کند. با آزادسازی بافت پشت گوش به قسمت داخلی غضروف گوش دسترسی پیدا می‌کند و با فیکسیشن های مخصوص، لاله‌ی گوش را به سر نزدیک می‌کند و در آخر پوست را نیز بخیه می‌کند.

نکته مهم: ایمن‌ترین جراحی زیبایی گوش فقط و فقط جراحی اتوپلاستی هست. هرچند عده‌ای از پزشکان جراحی‌هایی نظیر کوچک کردن لاله گوش، کوچک کردن نرمه گوش، تیز کردن قسمت بالایی گوش را انجام می‌دهند. توجه کنید که هیچ‌کدام از این جراحی‌ها اثبات علمی ندارند و ممکن است مخاطراتی هم همراه داشته باشد.

 
 

 

 

مراقبت‌های بعد از جراحی اتوپلاستی بسیار آسان است و تمامی موارد را مشاورین ما در اختیار شما قرار خواهند داد. بهجویان بعد از جراحی دردهای شدیدی ندارند و مصرف مسکن‌های تجویزشده به‌راحتی این دردها قابل تسکین است.

مقالات الوجراح

سعی کرده‌ایم اطلاعات مفیدی را برای پاسخ دادن به سوالات احتمالی شما، در قالب مقالات زیر جمع‌آوری و ارائه کنیم. در این بخش میتوانید به این مقالات دسترسی داشته باشید.

نیاز به راهنمایی دارید؟
سوالات خود را از ما بپرسید:

مشاورین متخصص ما آماده پاسخگویی به شما هستند.