سانترال لب با پلکسر

خلاصه مطلب:

پلکسر نوعی درمان غیر جراحی است که جایگزین مؤثری برای روش‌های جراحی است. سانترال لب با پلکسر امکان‌پذیر است؟ در این مقاله پاسخ داده ایم.
سانترال لب با پلکسر
در این مقاله:

سانترال لب با پلکسر

آیا سانترال لب با پلکسر یا پلاسما جت امکان‌پذیر است؟ قطعاً پلکسر یکی از جالب‌ترین پیشرفت‌ها در زمینه زیبایی و جراحی است.

انجام عمل سانترال لب باعث کوتاه‌تر شدن فاصله بین لب‌های بالایی و بینی است و باعث می‌شود تا لب‌ها شکل خوشایندتری به خود بگیرند.

پلکسر نوعی درمان غیر جراحی است که جایگزین مؤثری برای روش‌های جراحی است. پلکسر یک قوس پلاسمایی را برای تحریک انقباض فوری و محکم کردن پوست در یک فرآیند ۲ تا ۴ هفته‌ای ایجاد می‌کند؛ اما آیا سانترال لب با پلکسر یا پلاسما جت امکان‌پذیر است؟

پاسخ بله است اما در نظر گرفتن میزان کارایی و اثربخشی این روش نسبت به روش جراحی باید مدنظر قرار گیرد. در ادامه به توضیح بیشتر می‌پردازیم.

 

لیفت سانترال لب با پلکسر یا پلاسما جت چگونه انجام می‌شود؟

در طول چند دهه گذشته، پلاسما جت یکی از جالب‌ترین پیشرفت‌ها در زمینه جوان‌سازی صورت محسوب می‌شود. پلاسما گازی است که به‌وسیله بارهای الکتریکی یونیزه می‌شود. این انرژی در سلول‌های هدف متلاشی می‌شود تا پوست با در نظر گرفتن بافت اطراف پوست، محکم شود. امروزه، استفاده از فناوری پلاسما به‌عنوان یک جایگزین برای جراحی در نظر گرفته‌شده است.

بیشتر بخوانید: پلکسر چیست؟

در این روش، نقطه‌های ریزی به‌وسیله پلاسما جت سوزانده می‌شوند که به لایه سطحی پوست آسیب وارد می‌کند، اما موجب ایجاد اسکار نمی‌شود و در همان سطح پوست به دلیل تبخیر بخش‌هایی از لایه‌های عمیق‌تر، متراکم‌تر می‌شود، طوری که بعد از یک هفته بعد پوست ترمیم مییابد. در این روش، منفذها کوچک‌تر می‌شوند و ناحیه پوست کشیده می‌شود.

معمولاً بستگی به نوع شرایط پوست و جنس هر پوستی، تعداد جلسات بین سه تا چهار جلسه تکرار می‌شود و بین جلسات باید یک فاصله یک تا دو ماهه وجود داشته باشد.

سانترال لب با پلاسما جت

بعد از بی‌حسی موضعی با کرم‌های بی‌حسی یا بی‌حسی تزریقی، این ناحیه ضدعفونی می‌شود و درمان با پلاسما جت شروع می‌شود. در این روش، نقاط ریز به‌وسیله پلاسما در سطح و عمق پوست به‌وسیله مکانیسم انقباض، سوزانده و تخریب می‌شود.

بعد از یک هفته، پوست سوزانده شده ترمیم خواهد یافت، از این رو پوست سالم جای آن را می‌گیرد و فاصله بین لب بالایی و بینی کمتر می‌شود.

پلاسما جت بدون خونریزی است و در طی سه روز تا یک هفته بعد از پلاسما جت، نقطه‌های قهوه‌ای ایجاد شده کاملاً از بین می‌رود. با اینکه درحین انجام پلاسما جت بیمار کمی احساس درد یا گرما می‌کند، اما کاملاً قابل تحمل است.

 

مزیت‌های لیفت سانترال لب با پلاسما جت یا پلکسر

محکم کردن پوست از مهم‌ترین مزیت‌های این روش محسوب می‌شود. اکثر بیماران فوراً بعد از یک جلسه درمان نتایج آن را مشاهده می‌کنند. ممکن است برای برخی بیماران دو الی سه جلسه درمانی نیاز باشد. در طی زمان پوست به‌صورت طبیعی کلاژن بیشتری را می‌سازد و تولید الاستین پوست افزایش پیدا می‌کند. تولید کلاژن حدود سه ماه طول می‌کشد.

مدت درمان چقدر است؟ این نوع درمان بسیار کوتاه است و به ناحیه تحت درمان بستگی دارد. ممکن است ده تا ۱۵ دقیقه زمان نیاز باشد.

اثربخش‌ترین روش لیفت سانترال لب

در بخش‌های قبلی توضیحات لازم در مورد لیفت سانترال لب با پلکسر داده شد. باید به این نکته توجه کرد که سانترال لب به روش پلاسما جت یا همان پلکسر تنها روش لیفت بخش مرکزی لب نیست و به کمک روش جراحی سانترال لب نیز می‌توان لیفت لب را انجام داد.

درواقع جراحی، اصلی‌ترین روش انجام لیفت سانترال لب است و بیشترین تأثیرگذاری را در بین روش‌های دیگر دارد. اگر این جراحی به دست جراحی ماهر انجام شود، تأثیرات شگفت‌انگیزی می‌تواند در چهره فرد داشته باشد؛ بنابراین اکیداً توصیه می‌شود که برای لیفت لب از روش جراحی سانترال لب استفاده کنید.

بیشتر بدانیم: جراحی سانترال لب

به اشتراک گذاشتن:

نظر بهجویانی که در مجموعه الو جراح جراحی کرده اند:

نیکی جولایی

سوای از جراحی، آقای دکتر مرادیان واقعا انسان شریفی هستند ممنونم ازشون.. همچنین تشکر میکنم از عوامل زحمتکش الو جراح

حسین بیوته

خواستم تشکر کنم از پیشتیبان های بعد از جراحی که خییییلی زحمت دادم بهشون از بس که استرس داشتم :)

ثبت نظر جدید

مقالات دکتر فرید مرادیان

سعی کرده‌ایم اطلاعات مفیدی را برای پاسخ دادن به سوالات احتمالی شما، در قالب مقالات زیر جمع‌آوری و ارائه کنیم. در این بخش میتوانید به این مقالات دسترسی داشته باشید.

نیاز به راهنمایی دارید؟
سوالات خود را از ما بپرسید:

مشاورین متخصص ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *