تجربه عمل ژنیکوماستی

خلاصه مطلب:

تجربه کسانی که قبلاً جراحی انجام دادن کمک شایانی به کسانی که قصد جراحی دارند، خواهد کرد. به بیان تجربه یکی از بهجویان پرداخته‌ایم.
تجربه عمل ژنیکوماستی
در این مقاله:

تجربه عمل ژنیکوماستی در الوجراح

شنیدن تجربه کسانی که قبلاً جراحی انجام دادن کمک شایانی خواهد کرد به کسانی که قصد جراحی دارند. معمولا در اینترنت پیرامون این موضوع سرچ می‌کنند که کی عمل ژنیکوماستی انجام داده تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. در این راستا گفتگوی خودمانی داشتیم با یکی از بهجویانی که در مجموعه الو جراح، عمل ژنیکوماستی انجام دادن و تجربه خودشان را بعد از یک سال با ما در میان گذاشتند. شمارا به مطالعه این بخش دعوت می‌کنیم.

در ضمن ویدیو این گفتگو را نیز برای شما آماده کردیم و شما را به مشاهده آن دعوت می کنیم.

**احسان جان بفرمایید که شما چند سال دارید، از کجا تشریف آوردید و شغلتون چیه؟

به نام خدا، من ۳۰ سالم هست، از کرج اومدم و کارمند هستم.

**از کی متوجه شدی ژنیکوماستی داری؟

فکر می‌کنم ۱۲ یا ۱۳ سالم بود. دوران بلوغ احساس کردم نوک سینم سفت شده، چیزی شبیه سکه یا بادام زیرش حس می‌کردم. از مادرم علت شو که پرسیدم گفتن به خاطر دوران بلوغ این‌طوری شده، برادرت هم این مشکل را داشت و بعد از مدتی از بین رفت.

اما این مشکل برای من حل نشد و تا ۳۰ سالگی با من بود. حتی یادمِ یکی از دوستان بابت این موضوع من را مسخره کرد و درگیر شدم باهاش. تا اینکه پارسال تصمیم گرفتم که جراحی کنم.

**اگه موافق باشی یکم در مورد مشکلاتی که ژنیکوماستی برات به وجود آورده صحبت کنیم

متأسفانه ژنیکوماستی مشکلی بود که همیشه با آدم بود و نمی‌شد ازش خلاص شد. من تا جایی که یادمِ نمیتونستم لباس جذب یا تی‌شرت بپوشم. شاید باورتون نشه اما من تا همین پارسال استخر نرفته رفته بودم. حس می‌کردم همه دارن نگام می کنن و این مسئله خیلی زیاد روی اعتمادبه‌نفسم تأثیر گذاشته بود. حتی موقع لباس عوض کردن هم سعی می‌کردم که یه جایی باشم که بقیه متوجه سینه‌های من نشن.

**بعد اینکه متوجه شدید چه اقداماتی را برای درمانش انجام دادید؟

اولش که نمیدونستم اسم این عارضه ژنیکوماستی هست. بعد اینکه توی گوگل سرچ کردم متوجه این شدم سعی کردم این‌رو رفع کنم. یکی از بستگان ما بدن‌ساز هست با ایشون مشورت کردم، یا اینکه یک جای دیگِ خوندم یک قرصی هست به اسم تاموکسیفن که برای درمان ژنیکوماستی استفاده میشه، حتی از این دارو هم داشتم استفاده می‌کردم. وقتی عوارض دارو رو که خوندم شدم متوجه شدم که باعث ریزش مو میشه و این مسئله برای من هم داشت اتفاق میفتاد که دیگِ مصرفش رو قطع کردم. همچنین داروهایی که عطاری‌ها تجویز می‌کنند هم استفاده کردم اما هیچ‌کدام جواب نداد و آخرسر تصمیم به جراحی رفتم که به‌طور کامل از دستش خلاص بشم.

**چطوری شد که با الو جراح آشنا شدید؟

طبق معمول داشتم تو اینستاگرام می‌چرخیدم که پست‌های شما رو دیدم و متوجه شدم که عمدتاً دارید همین جراحی را انجام می‌دید. عکس‌های که بعد از عمل میذاشتین می‌دیدم خیلی طبیعی هست، خیلی خوب شده.

تصمیم گرفتم که تو دایرکت پیام بدم. با مشاورین صحبت داشتم و به‌طور کامل مشاوره دادن و راهنمایی کردند. سپس وقت ویزیت حضوری هماهنگ شد و دکتر رو از نزدیک دیدم. خیلی برخورد خوبی داشتند و تصمیمم برای جراحی نهایی شد.

**چطور شد که مجموعه الو جراح را انتخاب کردید؟ آیا صرفاً به خاطر هزینه بود یا اینکه دلایل دیگه ای مثل تکنیک‌های جراحی هم دخیل بودن؟

علت اصلی انتخاب الو جراح، عکس‌های بعد از بهبودی بود که خیلی طبیعی کارشده بود. مخصوصاً جای برش‌ها و اینکه توی پیج اینستاگرام تأکید بر این بود که بافت سینه را به‌طور کامل تخلیه می‌کنند، سپس سینه را بازسازی می‌کنند.

برای من خیلی مهم بود که برگشت نداشته باشه و این موضوع رو مشاوران کاملاً تضمین می‌کردند.

قیمت بالاتر هم داشتم، قیمت پایین‌تر هم داشتم. ولی با توجه به کیفیت کاری که انجام می‌دادند و اینکه بعد از عمل هم بیمار رو به‌طور کامل همراهی می‌کردند، به نظرم قیمتشان مناسب بود.

**در مورد درد بعد از جراحی برای ما بگو و اینکه چند روز بعد جراحی سرکار رفتی؟

این موضوع هم روز مشاور پرسیده بودم و به من گفته بودن که درد زیادی نداره و واقعاً هم همین‌طوری شد و درد زیادی نداشتم. حتی کمی مسکن هم خوردم. صرفاً یک مقداری به خاطر دِرن‌هایی که برای من کار گذاشته بودن محدودیت حرکت داشتم. حدود یک هفته استراحت کردم بعد یک هفته کارهای روزمره را انجام می‌دادم، پیاده‌روی می‌کردم، رانندگی می‌کردم ،مشکل خاصی نداشتم.

**خب بریم عکس‌های بعد از جراحی رو ببینیم اگه موفق باشی:


تجربه عمل ژنیکوماستی بهجوی دوم

آقا یونس بهجوی دیگری هستند که در مجموعه الو جراح جراحی شدند. در حال حاضر از جراحی ایشون حدود ۲ هفته می گذره. در این ویدیو از مشکلاتی که ژنیکوماستی براشون بوجود آورده بوده، از درد بعد جراحی و … برای شما میگن.

بیشتر بدانید: هزینه عمل ژنیکوماستی چقدر است؟

به اشتراک گذاشتن:

نظر بهجویانی که در مجموعه الو جراح جراحی کرده اند:

نیکی جولایی

سوای از جراحی، آقای دکتر مرادیان واقعا انسان شریفی هستند ممنونم ازشون.. همچنین تشکر میکنم از عوامل زحمتکش الو جراح

حسین بیوته

خواستم تشکر کنم از پیشتیبان های بعد از جراحی که خییییلی زحمت دادم بهشون از بس که استرس داشتم :)

ثبت نظر جدید

مقالات دکتر فرید مرادیان

سعی کرده‌ایم اطلاعات مفیدی را برای پاسخ دادن به سوالات احتمالی شما، در قالب مقالات زیر جمع‌آوری و ارائه کنیم. در این بخش میتوانید به این مقالات دسترسی داشته باشید.

نیاز به راهنمایی دارید؟
سوالات خود را از ما بپرسید:

مشاورین متخصص ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *