عمل بلفاروپلاستی

یکی از اجزای صورت که تاثیر زیادی در زیبایی و جوانی چهره دارد و از روند پیری تأثیر بالایی می پذیرد، پلک‌ها هستند.

در این عمل افتادگی پلک‌ها به طور کامل رفع می‌شود، چین‌ها و چروک‌های پلک و زیر چشم از بین می‌روند و صورت جوانی و شادابی خود را بازیابی می‌کند.

پر تکرار ترین سوالات درباره عمل بلفاروپلاستی

۰۱هزینه‌های عمل بلفاروپلاستی چقدر است؟

۰۲مهم‌‌ترین معیار‌ انتخاب جراح بلفاروپلاستی چیست؟

۰۳می‌خواهم تصاویر نتایج جراحی بلفاروپلاستی را ببینم!

زیبا خادم

بهجو عمل بلفاروپلاستی

بعد از رفع شدن تورم و کبودی صورتم که ۲ هفته طول کشید، تاثیر عمل خودش رو نشون داد. حالت افتادگی و پف پلک‌هام رفع شد، در کل راضی‌ام.

عمل موفق بلفاروپلاستی
+ ۱

درخواست مشاوره
رایگان جراحی

پزشک جراح جراحی پلک

دکتر فرید مرادیان

دکتر فرید مرادیان متخصص جراحی عمومی و همچنین فوق تخصص جراحی سینه و سرطان با بیش از ۱۷ سال تجربه جراحی موفق است.
ایشان از جمله جراحان زبردست و ماهر در زمینه تخصصی خود هستند.

گالری جراحی بلفاروپلاستی

در این بخش تصاویر مربوط به نتایج عمل جراحی پلک را می‌توانید مشاهده کنید.

توضیحات دکتر فرید مرادیان درمورد نحوه عمل بلفاروپلاستی

ویدئو عمل بلفاروپلاستی

نحوه انجام عمل بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. مهارت جراح در تعیین کیفیت نهایی عمل تاثیر مستقیم دارد. در این ویدیو در مورد نحوه انجام عمل جراحی پلک توضیح داده‌ایم.

جراحی بلفاروپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

جراحی بلفاروپلاستی در درجه اول برای زیبایی چهره انجام می‌پذیرد. این جراحی برای کسانی که در اثر افزایش سن، علائم پیری در چهره آن‌ها نمایان شده بسیار مفید خواهد بود.

اما نکته‌ای که همواره باید به آن توجه کنید این است که افتادگی پلک صرفاً در اثر افزایش سن اتفاق نمی‌افتد و ممکن است علت آن ارثی نیز باشد و از همان دوران کودکی همراه شخص باشد.

این جراحی علاوه بر جنبه زیبایی جنبه درمانی نیز دارد. افرادی که دچار افتادگی پلک هستند، غالباً در چشم‌های خود احساس سنگینی می‌کنند (به دلیل افتادگی پلک) و به شدت از این مسئله احساس نارضایتی دارند.

همچنین به دلیل افتادگی پلک ها، محدوده بینایی این افراد (به خصوص هنگامی که به سمت بالا نگاه می کنند) کم می‌شود و دچار مشکلاتی در بینایی می‌شوند.

بنابراین با انجام جراحی پلک یا بلفاروپلاستی می‌توان این مشکلات را درمان نمود.

هزینه عمل بلفاروپلاستی

۱۵ میلیون تومان

هزینه‌های جانبی عمل فقط شامل خرید دارو است که مبلغ آن ناچیز است.

برای اطلاع دقیق از هزینه، لطفا با فاصله مناسب از نمای رو به رو نیم رخ عکس گرفته و برای ما در واتساپ ارسال کنید.​

روش جراحی پلک

جراحی پلک به صورت سرپایی و با بیحسی موضعی انجام می‌شود و نیازی به بیهوشی ندارد، گرچه در صورت درخواست بیمار امکان انجام جراحی با بیهوشی نیز وجود دارد.

جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا، یک جراحی سبک و نسبتا ساده به حساب می‌آید و تکنیک یا روش جراحی خاص خود را دارد.
در این تکنیک جراح متخصص با اندازه گرفتن میزان برش و برداشتن پوست اضافه، شروع به انجام جراحی می‌کند.

برای همین جراح باید میزان پوستی که باید برداشته شود را به طور دقیق اندازه‌گیری کند. در صورت بروز اشتباه ممکن است عوارضی برای پلک‌ها به وجود آید یا تغییری در حالت پلک‌ها به وجود نیاید.

بعد از اندازه گیری و علامت زدن روی پلک، بیحسی انجام شده و بعد از تاثیر ماده بیحسی جراحی شروع می‌شود.

ابتدا در محل‌هایی که در مرحله قبل مشخص شدند برش‌هایی ایجاد می‌شود، پوست اضافه برداشته شده و سپس بافت چربی که در ناحیه پلک برخی افراد وجود دارد و باعث پف کردن پلک‌ها شده است، تخلیه می‌شود.

بعد از برداشتن چربی های داخلی و پوست اضافه، محل برش بخیه زده می‌شود. نخ بخیه استفاده شده برای این منظور جزو ظریف‌ترین نخ‌های بخیه است و بخیه‌ها به گونه‌ای زده می‌شود که اثری از محل بخیه باقی نماند. بعد از اتمام، محل بخیه‌ها پانسمان می‌شود.

اقدامات قبل از عمل پلک

قبل از عمل بلفاروپلاستی، اقداماتی وجود دارد که انجام آن‌ها الزامی است. این اقدامات شامل موارد زیر است:

در روز جراحی حتما فردی را به عنوان همراه در کنار خود داشته باشید. محیط خانه را برای دوران ریکاوری آماده کنید، زیرا تا چند روز نباید کار سنگین انجام دهید.

نیاز به راهنمایی دارید؟
سوالات خود را از ما بپرسید:

مشاورین متخصص ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

دوره نقاهت و ریکاوری بعد از جراحی

مراقبت‌های بعد از عمل بلفاروپلاستی نقش بسیار زیادی در نتیجه نهایی جراحی دارد، پس در رعایت آن‌ها دقت بالایی داشته باشید. نحوه رعایت این مراقبت‌ها توسط پشتیبان بعد از جراحی، بعد از اتمام عمل به طور کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

عوارض جراحی بلفاروپلاستی

این جراحی بدون درد هست و کمترین عوارض را دارد اما اگر توسط غیر جراح انجام شود ممکن است عوارض جبران ناپذیری داشته باشد. پس در انتخاب جراح خود با دقت عمل کنید.

ممکن است در یک یا دو روز اول بعد از جراحی تار ببینید یا به روشنایی حساسیت داشته باشید، این طبیعی است و جای نگرانی ندارد.

احتمال ایجاد تورم و کبودی ناشی از برش در ناحیه پلک ها وجود دارد.

اگر جراح مهارت کافی نداشته باشد امکان باقی ماندن جای بخیه وجود دارد.

قبل از جراحی بلفاروپلاستی در نظر داشته باشید که …

قبل از تصمیم‌گیری برای انجام هرگونه جراحی نیاز است تا در مورد آن جراحی و جزئیاتش مانند نحوه انجام عمل، مقدمات لازم، عوارض جراحی و مراقبت های بعد از آن اطلاعاتی را کسب کنید.

برای دریافت مشاوره در مورد جراحی میتوانید از طریق فضای مجازی با مشاورین مجموعه در ارتباط باشید و با ارسال عکس و شرح وضعیت‌تان، راهنمایی لازم را از مشاورین دریافت و برای تعیین وقت ویزیت اقدام کنید.

در هنگام ویزیت و معاینه حضوری توسط پزشک شرایط پزشکی و انتظارات شما بررسی شده، روش جراحی مناسب برای شما تعیین و به سوالات شما بطور کامل پاسخ داده خواهد شد.

در صورتی که شما علاوه بر افتادگی پلک، دچار افتادگی ابرو نیز هستید، توصیه می‌شود که برای بهتر شدن نتیجه جراحی و جذابیت و جوانسازی هر چه بیشتر چهره، جراحی پلک را همراه با لیفت شقیقه انجام دهید.

پرسش و پاسخ در مورد عمل بلفاروپلاستی

افتادگی پلک در درجه اول به علت کاهش خاصیت ارتجاعی پوست اطراف چشم رخ می‌دهد. پوست پلک بسیار نازک است و با گذشت زمان و افزایش سن شل می‌شود و می‌افتد.
وقتی سن بالا می‌رود، کلاژن‌ها از بین می‌روند، در نتیجه قدرت، استحکام و کشسانی پوست نیز از بین می‌رود. ماهیچه‌ها نیز به مرور زمان ضعیف شده و به سختی می‌توانند چشم‌ها را باز نگه دارند.
گاهی اوقات، افتادگی پلک ها می‌تواند مردمک را پوشانده و حتی در بینایی فرد اختلال ایجاد کند. افتادگی پلک می‌تواند یک یا هر دو چشم را تحت تأثیر قرار دهد.

نیاز به راهنمایی دارید؟
سوالات خود را از ما بپرسید:

مشاورین متخصص ما آماده پاسخگویی به شما هستند.