قیمت عمل لیفت بازو

هزینه لیفت بازو و لیپوماتیک بازو

شلی و افتادگی پوست در ناحیه بازوها برای افرادی که دچار این مشکل هستند، بسیار ناخوشایند است و در حقیقت درمان افتادگی ناحیه بازوها به روش جراحی موثرترین و زود بازده‌ترین روش درمان است که قطعا یکی از فاکتورهای مهم در تصمیم‌گیری، قیمت عمل لیفت بازو یا براکیوپلاستی است.

در ادامه به هزینه عمل براکیوپلاستی و عوامل موثر در آن خواهیم پرداخت. با توجه به نوع و وسعت جراحی، هزینه جراحی لیفت بازو بازه قیمتی گسترده‌ای دارد. این قیمت ممکن است در مجموعه‌های مختلف متفاوت باشد. درمان افتادگی بازو به روش جراحی، به دو گونه انجام می‌شود؛ لیپوماتیک بازو و جراحی باز. بنابراین هزینه‌های این جراحی بنابر نوع عمل، متفاوت است.

۱. هزینه لیپوماتیک بازو

با توجه به اینکه که این روش برش وسیع ندارد و جراح با استفاده از چند سوراخ کوچک چربی‌های ناحیه بازو را تخلیه می‌کند، هزینه‌ این روش نسبت به روش جراحی باز، به مراتب مناسب‌تر است.

هزینه لیپوماتیک بازو به تنهایی در سال ۱۴۰2 در مجموعه الو جراح، بین 20 الی 25 میلیون تومان است. این هزینه شامل دستمزد تیم جراحی و هزینه اتاق عمل است. هزینه‌های جانبی شامل هزینه گن، هزینه داروها و بستری احتمالی (که بسیار کم پیش می‌آید) می‌شود.

متاسفانه این روش برای پوست‌های شل و افتاده کارایی ندارد و جراح به ناچار باید از روش لیفت باز استفاده کند.

هزینه عمل لیفت بازو2
هزینه عمل لیفت بازو3
هزینه عمل لیفت بازو1
هزینه عمل لیفت بازو4

2. هزینه لیفت بازو به روش باز

با توجه به وسعت و حساسیت بالا و البته برش‌های وسیع در این روش از جراحی، هزینه این روش به مراتب بالاتر از لیپوماتیک بازو است.

در این روش جراح از آرنج تا ناحیه زیر بغل را برش زده و پوست و بافت اضافی را با دقت بر‌می‌دارد و این کار باعث افزایش زمان جراحی می‌شود.

با توجه به گستردگی و حجم کار قیمت این نوع جراحی، بالاتر است.

قیمت جراحی براکیوپلاستی یا همان لیفت بازو برای سال ۱۴۰2 در مجموعه الو جراح حدود 35 میلیون تومان است. شایان ذکر است هزینه لیفت بازو یا براکیوپلاستی شامل حق الزحمه تیم جراحی و هزینه‌های اتاق عمل است. توجه داشته باشید که هزینه‌های جانبی شامل هزینه گن، هزینه قرص‌ها و بستری شدن احتمالی (که البته بسیار کم پیش می‌آید) بر عهده بهجو است.

لازم به ذکر است که هزینه لیفت بازو در الو جراح بر اساس کدهای جراحی هستند.

برای دریافت مشاوره غیر‌حضوری با ما در ارتباط باشید!